R jak Realizacja - projekt MARZENIA

09 marca

Czasami samo zaangażowanie nie wystarcza. I teraz pewnie pomyślisz, że chyba zaczynam bredzić bo ostatnio pisałam co innego, ale pomyśl - zaczniesz się w coś pakować i nagle przestraszysz się, i uciekniesz, a niby się zaangażowałaś. Więc sam angaż nie wystarczy trzeba jeszcze zrealizować podjęte działania.

Realizacja potrzebna jest do zrobienia tego drugiego kroku. Kiedy masz wszystko zaplanowane, kiedy zaangażowałaś się już, teraz pora na to by wcielić plan w życie.

Realizacja wymaga dużej odwagi, dużo samozaparcia, trzeba na prawdę być pewnym, że chce się to zrobić. I wtedy działać. Dużo osób myśli, że mają w sobie odwagę, myślą że jak już się angażują to zrealizują cel. Otóż nie do końca tak musi być.

Wiem o czym piszę, sama kiedyś podjęłam się pierwszych dwóch kroków, ale na ten trzeci - dzisiejszy - nie starczyło mi odwagi. Miałam wszystko ładnie zaplanowane, już niby wszystko wyszukane, przygotowane, ale zabrakło realizacji, tej odwagi by zrobić ten krok do przodu.

Moim celem nie jest rozpisywanie się na kilka tysięcy słów, byle by tylko pisać trzy po trzy i pokazać co jest ważne. Chcę tylko przybliżyć to co sprawia, że realizujemy marzenia. Kroki jakie podejmujemy by spełnić swoje cele  Czyli pokazać co kryje się pod każdą literą marzenia.

Sami przemyślcie czym dla Was jest realizacja w spełnieniu marzeń, celów. Może odkryjecie coś więcej niż ja. ^-^
Obsługiwane przez usługę Blogger.