Z jak Zdeterminowanie - projekt MARZENIA

15 marca

Jesteśmy już w połowie liter ze słowa MARZENIA. A skoro jesteśmy w połowie to jak w każdym projekcie zaczynają się wątpliwości, zwątpienie, zmęczenie, brak chęci do ciągnięcia tego dalej. Chociaż wiemy, że poddanie się teraz byłoby największym błędem. Tak, to byłby błąd. Dlatego kolejną literą jest Z jak zdeterminowanie, czyli nie odpuszczamy.

Pomimo wszelkich przeszkód, płotów, zamków na klucz, murów na trzy metry - trzeba iść dalej, walczyć o swoje. Najlepszą zasadą jaką się powinno kierować to " jeśli nie drzwiami - to oknem". Twoje marzenia są ważniejsze od jakichś przeszkód. Nie załamuj się tylko znajdź inne rozwiązanie. Wiem że takie gadanie wydaje się proste, ale ja też podążam razem z Wami w tym projekcie. Tak strasznie dużo rzeczy mi się nie udało ale nie poddałam się, i nie tylko dlatego że piszę ten projekt, ale dlatego ze marzenia nie powinny być ukryte. One muszą wyjść na światło dzienne.

Zdeterminowanie to cecha niełatwa, ale trzeba uświadomić sobie że jakieś tam przeszkody nie przeszkodzą nam w zdobyciu celu. Trzeba wierzyć w siebie, w swoje cele, plany, marzenia. Trzeba iść z uśmiechem na twarzy nawet wtedy kiedy wszystko się rozpada. Nawet kiedy rzucają nam kłody pod nogi, i nawet wtedy kiedy cały świat zaczyna się walić. Powinnam nawet napisać, że obok zdeterminowania powinna iść nadzieja. Obie te cechy przydają się właśnie w tym momencie.

Wiele razy zdążyłam się poddać, wiele razy zrezygnowałam w połowie bo nie miałam tego ognika w sobie aby kontynuować. Wtedy wydawało mi się to proste, mówiłam sobie "no trudno", a teraz? Teraz żałuję, że nie miałam tego tekstu przed sobą. Dawno spełniłabym swoje marzenia i teraz bym się cieszyła, ze udało mi się. Że to wszystko się spełniło.

Mam nadzieję, że ten tekst, mimo iż krótki, będzie światełkiem w tunelu dla kogoś kto sądzi że spełnienie marzeń nie ma sensu. Ma! Tylko trzeba być zdeterminowanym aby pokonać wszelkie przeszkody. Nie poddawaj się, nie teraz. ^-^
Obsługiwane przez usługę Blogger.